kevin murphy schampoo och balsam, young again

ÄLSKAR MIN UPPDATERING...GÖR INTE NI DE?
 
den 22 hade jag och min pojkvän 8 månader så efter att jag och madde hade jobbat i umeå så for jag till han! va där hela kvällen och sedan skjutsade brorsan hem mig vid halv 11. 
 
på måndag va det skola och vi hade frisör ämnen hela dagen, otroligt skönt även fast jag är sjuk..tänkte stanna hemma men eftersom vi hade frisör hela dagen så ville jag inte missa något klippsätt. 
 
idag hade vi frisör lektion och då klippte tvättade vi dockorna, såg en kortfilm hur man klipper och sedan klippte vi. Slutade 14:10 idag så då tog jag bussen hem och sedan låg jag i soffan och såg på tv. nu är jag med pojkvännen. sitter vid datorn och snart ska vi gå ner och göra en kvällsmacka
 
 
fick mitt Kevin Murphy schampoo och balsam igår, förälskad. Använde det ikväll , luktar gott och håret känns mjukt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback