I'm not OKAY

jag vet att jag inte har bloggat, det är inte så att jag inte har orkat blogga utan jag har inte velat. har haft det jobbigt den här veckan så jag har inte känt för att blogga om vad jag gör och så för det är typ ligga i sängen och tänka på livet. 
 
men igår var jag med benny, niklas och emelie först och sen träffade vi massa andra från vännäsby också och även en klasskompis till mig och hennes kompisar. sedan sov jag hos jesper och nu har jag just kommit hem. klockan 3 ska jag på samling för vi spelar våran sista fotbollsmatch i år. hoppas de går bra. har inte tränat på 2 veckor pga att jag har varit sjuk men ska ändå vara med idag bara för att det är sista matchen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback