till dig

 
Vill ha dig här hos mig varje dag och varje kväll. Älskar att ligga vaken och kolla på dig när du har somnat. Har hittat killen för mig. Jag är helt säker. Jag är otroligt kär i dig Jesper Edblad. Ingen kan ändra på känslorna jag har för dig. Mina känslor är äkta för dig och det kommer dom alltid att vara. Jag älskar dig som ingen annan kan älska dig. Du är mitt allt och du är den finaste killen jag vet. När jag inte är med dig saknar jag dig direkt, saknar ditt leende och ditt skratt, saknar hela dig och din personlighet. Om jag kunde hade jag lätt spolat tillbaka tiden till de datumet jag gjorde slut med dig. Hade verkligen inte gjort slut! Men jag tog tillbaka dig 22/1-2013 och länge kommer det vara. Du och jag Jesper. Du är verkligen en del av mitt liv, en stor del utav mitt liv! Med dig kan jag verkligen vara hur som helst, ♥
 
If I had to choose between loving you or breathing. I would use my last breath to say I love you♥
22/1-2013 Ida ♥ Jesper
 
 

Kommentarer
carl-magnus bylund säger:

sicket smörpaket du är

2013-05-28 | 22:34:42
♥ Sofia ♥ säger:

fin du är :D

2013-05-29 | 12:12:19
Bloggadress: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback