schysst pojkvän..?

det roligaste idag. då det hade snöat mycket och det hade blivit klibbsnö. hade snöbollskrig med madde sen blev det snöbollskrig mellan jesper dennis och jag typ. gömde mig bakom dennis och just då jesper kastar duckar dennis och jesper kastar rakt i bakhuvudet på mig...älskar min pojkvän...:]]<3
 
till lunch idag for jag och min älskling ner på byn till laggen och han bjöd på pizza. älskar dig finaste.
efter skolan hade jag sånglektion och sen hade vi spelning med bandet. ♥ efter det for vi och åt hos farmor och farfar
vad jag gör nu? håller på att uppdatera iphonen till iOS 6.1 medan jag spelar farmville och smsar med älsklingen. pluggar även lite. ska inte träna ikväll. inte helt frisk ://

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback