my best friend

Vi alla har den där perfekta roliga bästevännen. 
Jag har Linn Madelene Lundqvist.
Hon är helt fantastisk och jag har gjort typ allt med henne.
Hon vet mina hemligaste hemligheter.
Madde, en riktig vän.
Madde, en riktig bästevän.
Madde, hon är som en syster för mig.
Vi har haft så roligt och vi kommer ha det ännu roligare framöver.
Alla galna minnen. perfect. 
Vissa minnen som man inte vill komma ihåg men dom är så grymma
Sommarna med dig är ju oslagbara♥
Kan skriva så mycket mer om dig syster men det skulle ta allt för lång tid.
Du vet hur mycket du betyder för mig...
Gör du inte det så måste vi ta ett långt snack, okej?♥♥♥
 
xoxo
~tack för att du finns~

Kommentarer
madde! säger:

jag älskar dig mest världens finaste. kommer alltid stå på din sida och det vet du. ingenting är bättre än dig, världens bästa syster.

2013-01-31 | 17:01:29
Bloggadress: http://maaddess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback