mitt 2012

Januari
Blev tillsammans med Jepser Edblad den 22. En underbar pojke från Vännäsby.
 
Februari
Mewika fyllde 15 år och jag,Madde och Petra var hos henne och grattade henne. Hade även med mig kameran till skolan så där blev det lite foto med mina små vänner.
 
Mars
Clara från Spanien var på besök och vi for till Agnäs backen. Åt varma mackor.
Vi var på Boda Borg och då följde även Madde med. Drygt att åka bil dit men det var värt.
Jag fyllde 15 år den 10 mars så då blev det cupcakes bakning och en massa fika och presenter. Kvällen till 10 mars var jag med Clara,Madde och Jesper. så när klockan blev 00.00 blev det massa grattis från dom och fick present av clara :)  Jag va i Hemavan med Konfagruppen. saknar så fett mycket..
 
April
For till fjällen med Agnes familj. Hade det fett skönt och skoj! Skaffade instagram. idawesterberg. Jag var helt tokig i One Tree Hill. var helt besatt. Grattade min brorsa som tog körkortet! Jag var väldigt mycket med emelie den här tiden.
 
Maj
Spenderade min valborg först hemma och sen drog jag med buss till Jesper.
Efter ett tag kom även Petra,Mewika,Markus,Dexter,Julia,Johanna och Robin utanför Jespers hus och så vi stod och snackade med dom från balkongen.
Sjöng på Elises pappas begravning.
Höll väldigt mycket på att spela gitarr.
Jag köpte rosa hårmascara. haha.
Hade en grym kulturnatta. Jag,Madde,Olle,Linn och Emelie köpte heliumbalong och dampa..
Firade morsdag på en ö vid havet nära Övik. Sen lite senare bastade och badade jag,Madde och Jesper i älven.
Var med skolan någonstans och där såg vi en huggorm
 
Juni
Pappa fyllde år den 6 Juni.
Skolavslutning den 13 Juni. På kvällen var jag med Madde och massa annat folk
For själv till Barcelona. Åkte flyg från Umeå - Stockholm - Barcelona. Bodde hos Clara. och hennes familj. En spansk familj där. Hon hade skolavslutning så vi var på någon fest på kvällen och hade fett skoj. For till någon bar och träffade hennes kompisar och spelade biljard. Åt favoritmaten i Spanien. 
 
Juli
Jag och Jesper tog bussen till stan och såg på Ice Age 4. Världens bästa vännäsdagarna va det. Hängde med mina finaste och bästaste. Köpte en OBEY keps. På lördagen sov Jesper hos mig. På fredagen sov jag hos Madde. Fredagen det trettonde, det var otur..lovar. 
Den 22 hade jag varit tillsammans med Jesper i ett halvår. 
Åt mycket KINAMAT. Träffade Lars från Big Brother. 
Var på disco, fotbollscup.
Vi var på semester och Jesper följde med. Madde var även där :) 
 
Augusti
Konfirmerade mig i Vännäsby. 
Min faster gjorde gelénaglar på mig.
Va i Göteborg med massa fint folk. Va på liseberg och hade fett skoj
Färgade dipdye. Köpte toningsfärgen på Shock i Göteborg. 
Åkte mycket moppe med nå killar.
Var och tältade Bjurholm med årskurs 9. Kallt. Sov i samma tält som Jesper.
 
September
Jag och Jesper hjälpte Lito att flytta in i sin nya lägenhet.
Skrev en gullig text till min bästavän på bloggen. Vi hade bråkat men sen förstod jag hur mycket jag behövde henne och jag behöver henne fortfarande lika mycket. 
Sladdat med epa
Gjorde ett par mjukisbyxor på slöjden där det stod DAT ASS på rumpan.
Sjöng på begravning igen. 
Vårat innebandy lag var på träningsläger i Östersund
Spelade in en låt. first cut is the deepest.
Va med Agnes
Skolfoto..
 
Oktober
Början i Oktober köpte jag en Iphone 4
Solsidan började. Säsong 3!
Va i stan med Zamira och gjorde och vi gjorde gelénaglar.
Varit duktig och gymmade. typ en gång...jippi.
Praoade på förskola här i Vännäs. Älskar barn.
Varit sjuk rätt mycket men åt väldigt god frukost!
Åkte moppe. Till och från skolan ibland.
 
November
Va i Thailand i 2 veckor. Våran familj och Åströms familj var där. Skönt väder och vi levde livet. God mat och saknar allting i Thailand. Till och med alla som stod och skrek massageee!! thaimassaaagee! haha. Åkte tuk tuk. 
For till Umeå med mina brudz en kväll och hade det gött!
Såg Twillight part 2.
HAHA färgade hannes hår i skolan!!'
Sjöng på skolkonsert med Sofie.
 
December
Jag och Jesper gjorde slut</3
Började lära känna Milton väldigt bra!!
Maskeraddag på skolan
Det blev Lucia och några bland annat jag dansade för hela skolan.
Va på konsert och såg dead by april!
Hade elevensval i skolan och jag tog foto!
Julafton. fick mycke pengar och en ny gitarr bland annat.
Therese sminkade mig både till julafton och nyår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback