Kunde fått böter där

Må säga att jag åt världens godaste mat igår. Åt fondue ♥♥ oxfilé och potatisklyftor med beasås :)
 
 
idag har jag städat lite, duschat, haft sovmorgon.
 
 
14:45 for jag, Therese och Susanne och kollade på futsal på IKSU. Herrarna spelade, tror dom vann...:) Efter det for vi på Max och köpte hamburgare. Vi fick lite panik att vi skulle få parkeringsböter så vi skyndade oss.
Vi tog med oss det till Vildmannahallen där mitt lag spelade innebandy match mot Sandåkern. Jag var inte med för att jag fortfarande är sjuk och har alltså då inte tränat något i veckan. 
Vi förlorade med 5-4.
 
Sen skjutsade Therese hem mig och nu har jag spelat LOL med Alle och massa andra. Sitter och tittar när Alle är på livestream typ :pPPp

Kommentarer
Linneeea säger:

sv: nja livet rullar väl på :) självdå? kram!

2013-01-13 | 22:01:09
Bloggadress: http://linneaabystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback