my weekend

Igår drog jag och jesper till stan med bussen. köpte nå tröjor, ögonbrynsböjare, leggings bland annat. vi for och åt kinamat. så sjukt gott. spenderade alltså min lördag med världens bästa pojkvän. sen for jag på strandsdagen i vännäsbyhallen. det slutade 22:30 och då drog jag till jesper igen och sov där inatt också. loveyou
 


idag for jag hem från jesper vid halv 11. skulle se våran match klockan 11. vi mötte sävar och vann med 6-3, bra tjejer. ni äger :) vi ligger tvåa i serien. klockan 16:00 hade jag min första fotbollsträning den här säsongen. 
var sjukt kul. imorgon blir det att träna innebandy också. just nu ser jag på one tree hill och ska snart börja plugga igen. har idrottsprov imorgon.....får se hur det går..
 
 

Kommentarer
hanna säger:

jag med haha igen !:D

2013-02-03 | 20:24:22
Bloggadress: http://hannawahlbergs.blogg.se
hanna säger:

ja najs, jag ska kolla film nu efter en hel dag med en massa grejer :D

2013-02-04 | 20:56:04
Bloggadress: http://hannawahlbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback