därför vill jag dansa, ja därför vill jag dansa genom alla problem jag har

vet inte om jag ska lägga ner bloggandet eftersom jag aldrig bloggar längre. check. har annat för mig så hinner aldrig att blogga. men igår var jag med madde, jesper, william och hannes. satt och prata vid en bänk nära älven haha. sov hos madde inatt så vi vaknade för ett litet tag sedan och ska nu snart tvärt hem till mig och sen kanske cykla til vännäsby. ♥
 
 

Sen så i fredags drog jag och william in till Nolia. Gick runt där i några timmar och sen skjutsade pappa hem hos när vi var less. Köpte en ny skoterhjälm, en svartvit. Killarna var såklart trötta och somnade nästan i bilen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback