låste ut min pojke

jesper
 

Varit kort dag idag, slutade 14:20, sista lektionen matte, då det inte hände så mycket för man inte fick hjälp men lite jobbade jag i allafall. På engelskan idag håller vi på se en engelsk film, har ännu inte sett klart den men på fredag skulle vi se klart den. åååh, på onsdag har vi nationellt prov i engelska..både hör och läsförståelse..
 
Efter skolan kom jesper till mig, vi har sett på oth och sen har vi dukat och diskat. Haha låste ut min lilla pojke, han tiggde stryk...av mig och disktrasan! :) så han gick ut på altan och då låste jag ;p 
 
Nu snart har jag träning till 21:45..drygt. Vi ses.
 
 
 

Kommentarer
♥ Sofia ♥ säger:

låter mysigt :)

2013-04-22 | 20:24:46
Bloggadress: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback