älskar lukten av..

 
åh, gud vad jag älskar lukten av bensin och moppe ♥, (och skoter, men nu är den säsongen över..) åkte moppe till skolan och hem med emil dit och isac tillbaka. Idag har vi haft nationella i engelska, två delar. Först var det läsförståelse och sen var det hörförståelse. Vi fick sen lunch så jag, dennis, jesper, olle, moa, maja och madde drog ner på laggen och åt, jag åt kebabtallrik. 
 
Snart kommer jesper hit, han sluta nyss så han är väll här snart, han kör moppe hit så lär väll gå rätt fort. Ikväll har jag ingen träning men ska kanske göra lite läxor, om jag har några...haha. nu ska jag lägga mig ner i sängen och se på one tree hill. vi hörs. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback