träffa hit och träffa dit

Idag var det ingen speciellt som hände på skolan förutom att 12:15 for jag och Sofie och repeterade inför kvällens konsert på medborgarhuset. Efter det träffade jag Milton en snabbis och sen hade jag engelska och matte. Klockan 14:20 slutade vi för dagen och då gick jag,madde,colin och erik ner på byn, Träffa Jocke (?) och Milton och sen stack alla så då gick jag och madde och köpte munkar ♥ Sen träffade vi Milton en snabbis innan jag och madde for på spelning. Känner att jag träffade Milton mycket idag :]]♥ grym grabb det där! Ikväll har jag och Sofie sjungit på medborgarhuset. Vi sjöng decembernatt, även kallad hallelujah. gick rätt bra fast vi var hur nervösa som helst. har även nästan feber och mådde skit. Älsklingen kommer hit ikväll och ska sova här så...det blir bättre! puss

Kommentarer
ELIN ( ELININGRID.BLOGG.SE) ♥ säger:

så fin blogg! följa varandra via bloglovin? :)

2012-11-27 | 18:26:56
Bloggadress: http://eliningrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback