Thailand, dag 5 och dag 6

Torsdag 1 November
 
Började med att vara vid poolen och senare for vi och åt lunch. Dom andra for till stranden efter det medans jag,pappa och roine for tillbaka till hotellet. På hotellet vid 15:30 fick jag lära mig göra "mästervärk" av frukt, t.ex en ros av tomatskal osv. Sen for vi och köpte en fanta jordgubb, yummi. På kvällen köpte vi ananas!  ♥ Vi for och åt middag på en jättefin restaurang och till efterrätt tog jag en mango slush, ♥ loveit. 
fanta jordgubb
mitt mästervärk ♥
mango
 
förlåt för mobilbilder. kameran va på laddning..
 
Fredag 2 November
 
Va vid poolen hela dagen, det var sjukt bra väder men vot tog oss bara inte till stranden. Jag gymmade på morgonen och spelade biljard. Sedan åt vi lunch och sen så skypade jag med kompisarna från Sverige. På kvällen tog vi en tuk tuk till phuket town på en jättestor maknad. Asså lovar...den var huge.Åt middag där också. Sen gick jag på någon toa och det var jätteläskig toa, ni får se på bild där nere....Köpte ett par hörlurar. När vi skulle hem började det regna och blixtra sjukt mycket. 
tuk tuk
tuk tuk musik
kläder
klockor
kycklingspett
bläckfisk
nudlar
den speciella toan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback