Thailand, dag 11 och dag 12

Onsdag 7 November
 
Vi var vid poolen hela dagen. Spelade rundpingis,solade,badade,tränade och spelade biljard. Åt lunch klockan 13 ungefär vid en resturang vid stranden. Påvägen hem köpte jag en magnum glass för 40bath = 10 kronor. Sen gick vi tillbaka till poolen, brände mig såklart.På kvällen åt vi middag på ett ställe där vi hade aldrig ätit förut. Till efterrätt köpte jag en banan pannkaka med nutella och sen köpte jag chips. På vägen hem matade jag en elefant men elefanten ville mer ha mig än dom där bananerna..verkar det som.
söööt
banan pannkaka med nutella
chips

förlåt för dåliga bilder men hade bara mobilen med mig..
 
Torsdag 8 November
 
blev väckt av att pappa hade hög volym på tv;n...ha ha ha. satte mig och åt frukost och sen gick jag ut till poolen som vanligt. Så sjukt vackert väder!!! Låg och solade och sen tog jag några matcher mot emil i pinigs, förlorade. Åt lunch just efter 13 på en ny restaurang som heter W.I.N.E, jättefin restaurang och god mat. Jag tog en margarita pizza och en apelsin juice. På kvällen for jag, mamma, Gustav, Carola, Evelina och Emil och tog massage i en timme, fett skönt! Evelina var med i thaiboxning med en riktig thaitränare.
solade
apelsin juicen och pizzan.
thaiboxning, muskler!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback