Thailand, dag 1 och dag 2

Söndag 28 Oktober

Resan blev kortare än beräknat. Den skulle vara kring 12 timmar men blev bara 10 timmar och 25 minuter. Asså känslan när man går ut ur flyget är obeskrivligt. Man ville bara gå in igen för det var så sjukt varmt och brändes om benen. Sen åkte vi buss ungefär 1 timme för att komma till vårat hotell. Vi åt lunch på en restaurang som heter fried rice restaurant. Jag köpte phad thai som är nudlar,grönsaker,kyckling och smått&gott. Sen låg vi vid poolen och solade och badade. På kvällen for vi ut och åt på en restaurang.
en av poolarna vi hade utanför hotellet. vid den här poolen låg vi alltid och solade.
phad thai
emil på restaurangen.

Måndag 29 Oktober

Vi steg upp tidigt och tog en buss till stranden klockan 9. Solade för mycket och brände mig i ansiktet och på kroppen. Det var stora vågor i havet. Såklart så dyker man igenom dom och glömmer hålla för näsa och mun och sväljer allt för mycket saltvatten. När vi kom tillbaka från stranden så chillade vi vid poolen några timmar. Vid klockan 18 tog vi en taxi tll patong där vi va i ett shoppinghus och sen for vi och åt på en jättefin restaurang. Maten va inte den bästa men drycken va då det, jag tog en mango juice så! awsome.
bild från havet då vi hoppas i vågor. fast den där vågen va inte nå stor ju..