cykel punka

nu var man hemma! fick skjuts hem och varför jag fick det ska jag berätta sen men jag börjar om från början. cyklade dit med moa,maja och madde men efter ett tag for dom iväg och jag cyklade/gick med emelie som inte hade någon cykel. sen så cyklade då jag och emelie vilse men vi hittade dit ändå c: när vi kom dit delade vi upp oss i olika grupper och gick till olika stationer och gjorde massa. blev sjukt blöt om foten eftersom olle lurade ut mig i skogen där det var blött. till lunch skulle vi äta där men blev inte så..vi fick lov att fara tillbaka till skolan och käka. men tur som haver så fick vi åka buss i allafall! sen blev det att åka buss tillbaka klockan 12. fortsatte med stationerna och sen fick vi priser för att vi hade gjort en tipsrunda. nuså..när vi skulle hem så satte jag mig på cykeln och skulle bege mig men kände att något inte var rätt...hade punka. fick åka bil hem och nu är jag hemma! ser på oth nu och sen ska jag på ku. ikväll blir det kanske att vara med jesper.
vi var så duktiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback