betyget F betyder bäst eller hur?

Godkväll mina underbara sötisar! c:
idag har de varit en rolig dag, träffade min älskade pojkvän (Y) hihi. hade visst muntligt kemi prov idag på 5 frågor, de var inte något seriöst men visste inte ens om att vi hade något men jag gjorde mitt bästa. 1 rätt av 5. fick betyger F = bäst!...not. okej typ FAIL. men på måndag ska vi göra om det för ingen i klassen hade typ bra..haha våran klass äger okbra?:) efter skolan va jag med madde , vi såg på oth såklart och sen blev jag typ jättetrött och somnade ett tag. men typ max 10 min :) toppen. halv 9 började våran träning, kom hem för ett litet tag sedan. stannade och snackade med mewika,moa och maja därför tog det ett tag innan jag kom hem! c: gulligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback