spökar på skolan

tjohejsan!
åååh,idag när vi hade bild fick vi reda på att det spökar i hela den byggnaden. det spökade tydligen mest i bildsalen och sen nere i källaren. Anna, våran bildlärare berättade att på kvällen kan man se skuggor i skolan vid bildsalen och sånt. sen när vi var i bildsalen såg hon hur det rörde sig i gardinen på övervåningen i bildsalen. de var så allt började,och då fick hon lov att berätta att det spökar. hatar de. jag tror på spöken också så...sen så hade vi spanska efet de och sen slutade vi dagen med engelska. jag,olle och colin är i en grupp på engelskan och ska göra en scene om att vi är i en affär typ och ska handla mat eller något sånt.
nu ska jag snart iväg till kyrkan med mitt band och sen har jag träning,<3 pusshej.

Kommentarer
iiiden säger:

sv : ja absolut!:D

2012-03-14 | 20:24:20
Bloggadress: http://iiiden.blogg.se/
MoaSved säger:

SV. Tack så mycket. Nej, de är inte jag som har gjort den. Vanligtvis brukar jag göra mina egna, men denna är det en annan tjej som har gjort :')

2012-03-14 | 21:20:22
Bloggadress: http://moasved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback