firande

Det har varit firande av födelsedag och bröllopsdag idag! mycket främmande och har ätit gó fika. klockan halv 3 for jag,madde,petra,moa och madde och såg på killarnas match i regnet..men nu kommer det fina bilder.
min älskade pappa som fyller år idag. att han har hållit sig så snygg alla dessa år! ♥♥
älskar dig pappa. du får aldrig lämna mig.
pappa och mammas bröllopsdag idag. 14 år sedan gifte dom sig. då va jag 1 år så jag va med på bröllopet.
så gulliga dom är. ♥ jag minns inget av bröllopet förutom vad jag hade för kläder. klänningen jag hade har jag även kvar i min garderob
lockat hår idag.
tänkte testa ha lockat för att jag kanske ska ha det på skolavslutningen också.
är det fint?
kaffe - inte gott. testade inte just då men har testat förr..usch. det är lite gott med hur mycket socker som helst i men det är inte bra att börja vänja sig att dricka kaffe med mycket socker.

Kommentarer
Patricia - Love me or hate me säger:

När kan vi ha det :)!

2012-06-07 | 07:36:10
Bloggadress: http://smexigastebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback