semester

i tisdags for vi ju ner till lycksele och där var även maddes familj också och campade. vi for ner på dollarstore och sen for vi ner på stan och då for jag,madde och jesper och träffade felix ;D ¨sen så spelade jag och jesper minigolf, jag förlorade... 
haha på kvällen hyrde jag,madde,andre och jesper en trampbil var och körde omkring. vi körde enda bort till dollarstore från campingen :) vi hyrde dom i 1 timme för 50 kr. sen har vi sett på film och sånt.
 
på onsdagen for vi vidare mot norsjö till en fiskecamping där, fromhedens fiskecamp. där fiskade vi och hade de bara bra. de var ju jobbigt att fiska...fick ju ingen fisk. gav upp ganska lätt men aja...:) 
när vi fiskade var det bara farmor som fick napp, en regnbågslax som vi åt till lunch på torsdagen :)
jag och jesper for och spelade fotboll på en fotbollsplan nedanför campingen och sen gick vi bort till en sjö och badade men jesper blev fett mycket biten av något...jag blev biten en gång kanske? han såg ju helt uppäten ut!
på torsdagen började vi bege oss hemåt. det började SPÖREGNA när vi skulle äta lunch utomhus och när vi for och sånt :) men sen blev det finare väder. bjuder på en fin bild på jag och jesper....no make-up...
 
på torsdagen for vi ju då hemåt men vid vindeln stannade vi av och åt fika och gick på någon hängbro. de var bara jag och jesper som gick ;p 
jag va livrädd först men sen gick de bra :)
sjukt fin bild.....eller? typ nyvaken,osminkad,skabbig :)
 
men sen när vi hade gått över den där hängbron fanns det en till längre bort så dit gick jag och jesper men där va det lång kö så vi skippade de. jesper skulle testa ta kort men systemkameran och det här blev resultatet; 
vackert..
 
 
haft det grymt kul iaf, älskar dig och alla som va där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback