vad vore jag utan dina andetag?

hemma från ikaros nu. kom hem från ett tag sedan men jag har packat kläder inför skolan i morgon. vi ska åka skidor sista timmen på idrotten -.- jag har tävlat i längdskidor men de var några år sedan. då gick de faktiskt bra men sen blev de tråkigt och då slutade jag. nu spelar jag bara fotboll och innebandy. men i morgon blire iaf skidor på idrotten. efter skolan så följer madde med mig hem och sen klockan 17:00 ska vi fara och äta med SMUlor ledarna ;d smulorna är en barnkör i kyrkan och jag och madde är ledare (yy) de är jättekul:]
vad vore jag utan dina andetag?

Kommentarer
madde! säger:

sv; mohahahhahah,tandborsteee!:D♥

2012-01-16 | 22:11:52
Bloggadress: http://maaddess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback