that what makes you beautiful

igår kväll blev de typ ingen uppdatering, for iväg på träning klockan 19:30 - 21:00. när jag kom hem duschade jag och sen gick jag och la mig i sängen och spelade spel och smsade :]] (aa)
idag var de typ en vanlig dag. jag hade gitarr/sång lektion kl 9:20 :) jag valde att spela gitarr, jag spelade "one thing - one direction" och "what makes you beautiful - one direction"  :) kanske lägger ut en video någon gång?;) om jag vågar .heh^^ vi hade en timmes rast idag mellan HK och matte. på HK idag så gjorde vi frukost..haha?-.-
sen så slutade vi 15:10, då gick jag hem och satte mig vid datorn och spelade gitarr och sjöng.
nu har jag nyss ätit makaroner och korv, jag gjorde maten ;) smakade bra faktiskt..x]
klockan 21:00 - 22:00 ikväll har jag träning;d

Kommentarer
LARA JOHANSSON - photos&texts säger:

Himla snygg tröja! Vart är den köpt? (:

2012-01-13 | 23:23:24
Bloggadress: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback