onsdags inlägg

ehm, vet inte riktigt varför jag inte bloggade igår..sist jag bloggade va i tisdags och då var de inte någon riktig höjdaruppdatering. skolan igår så var de då lagpass. ehm, blev lite sur. madde och killarna från 8A (och olle) tog min mobil och jag gick där ifrån och blablabla. sen så bet madde mig i fingret så jag fick ett märke av det, tack älskar dig madde..^_^ efter skolan for jag hem och gjorde läxa, de var kanske därför jag inte bloggade?:] sen så orkade jag typ inte sitta vid datorn. satt vid tvn. igår hade jag även träning så de blev ingen uppdatering på kvällen heller.ånej! men nu ska jag försöka blogga igen :]] de blir bra right?:)



saknar dig snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback