stan med brorsan

idag har jag bara chillat och taggat inför morgondagen. på eftermiddagen drog jag och min brorsa in till stan för att köpa de sista julklapparna. tappade bort pappas julklapp så fick köpa ny. när vi kom hem var maten klar, tacos. kväll har jag snackat med massa kompisar, spelat lol, ätit julskinka och druckit glögg. 
sitter nu i soffan och taggar morgondagen med släkten! grannen ska få julsminka mig på morgonen :) får se hur det blir, blir säkert jättebra. hon går ju stylist på dragon skolan. 

Kommentarer
Ida säger:

vemdååå som går stylist på draggen ?!?? :o hahaha *nyfiken* God jul finis! :)

2012-12-24 | 00:34:53
Bloggadress: http://idaperssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback