lättförtjänta pengar

igår va jag med madde, hade ju sovit hos henne. klockan halv 11 for jag och dömde två matcher så hon följde med. tjänade 300:- , lättförtjänta pengar. sen skyndade vi oss hem till mig och sen for vi till stan. vi hann inte vara där nå länge men hann köpa en julklapp och trosor. vi åt mat på max till middag. på kvällen for vi på SMUlorna. det var luciatåg där klockan 18:00. jag och madde är ledare så vi tog hand om våra små smulor :)
dom var jätteduktiga och sjöng så fint♥ på kvällen träffade vi Milton och sen drog vi till Vännäsby. Madde var med  Zamira och jag var med jesper. jag och jesper låg och såg på Kick-Ass och sen gick vi ut ett tag. tog bussen hem 23:50 fast den var försenad. 
<--- milton ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback