julafton 2012

började dagen fett bra. for och åt brunch hos farmor och farmfar. blöta. sen åt jag massvis med julgodis ♥♥ när vi kom hem så duschade jag och sen kom Therese över och sminkade mig , thanks. fick ingen bra bild på det så....men hon ska sminka mig inför nyår så då får vi hoppas att jag får en bättre bild! ♥
klockan 15:00 blev det Kalle Anka, tradition. visste inte ens vilken kanal den var på efter alla dessa år...noob. sen åt vi julmat, är fortfarande mätt ju..sen blev det fika och efter det gick jag,moa,nora,julia och alexander upp på mitt rum och chillade. sen kom vi på idén att slå in nora. hahahhaha. det knepiga var hur vi skulle få ner henne från våra branta trappor utan att julpapperet gick sönder..men det gick!
sen blev det att öppna julklappar! trodde inte jag skulle få några nästan för att vi nydligen har varit i Thailand. menmen...så blev det inte. fick mycket pengar, en ny gitarr!!!, smycke, tröja, godis, L O V E ram och massa mer..helt nöjd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback