munkviken bilder

tänkte visa lite mer bilder från när vi va i munkviken. vi va där 6 dar och hade sjukt skoj. 
lekte,sjöng och mycket mer. det jobbigaste va att stiga upp klockan 7:30 och 8:00 skulle vi gå ut och gå. 8:30 va det frukost. menmen...jag är cool så jag grejade det där! ♥
rätt så fett grymma grabbar. emil hannes och olle ♥
olle ser ut som jockiboi..eller någon swag kille som befinner sig på sture p.
jag och emma tog sjukt mycket ego pix i hennes rum.
tuperadfe håret och sen tog vi på oss rollerna som freak ♥
jag,emelie,linn och maddes rum ♥ vebomark. det fanns ett rum som hette vännäs. (stället där jag bor)
sista dagen. jag,hannes och madde i matsalen ♥
swag med madde och emil ♥
-här ser du det finast gud skapat.
så fina ord. ♥
blev frisör :) gjorde fiskbensfläta på julia ↑, petra och johanna ♥

olle ville också ta ego pix ♥ väldigt stilig.
stranden vid havet. sjukt fin. speciellt när det är sol.
sista natten for jag,madde,sussi,angelica,emma,mathilda och johanna ner till havet. där badade vi och bastade. fett kallt i vattnet men det var ju sista natten så vi bet ihop och gav gärnet.
yolo
 

Kommentarer
Sarah Persson säger:

Vad kul att ha varit på konfaläger! Har du konfirmerat dig i sommar eller blir det nästa sommar? :)

2012-08-09 | 15:25:22
Bloggadress: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback