bilder från hemavan

har haft så sjukt roligt med alla i hemavan :]] vi har sjungit,busat,haft tävlingar och mycket mer. förlorade tävlingarna men aja...igår fyllde konfa ledaren år så då fick vi tårta av resturangen :) hade gratis internet där btw, men det var ingen bra anslutning men ajajaj...pusshej. ska chilla lite i sängen. är sjuk :/
min fina rumskompis och min slalomkompis där i hemavan :]
vem passar bäst i långt hår må tro?:)
olle drar chillen i min säng
kram
kände mig ganska bitchig innan jag drog till backen ^^
<3
mina små brudar
maggan (konfa ledaren) fyllde år igår så vi fick tårta av resturangen.
hahahha! marcus,jag,madde,julia,hannes,johanna,rebecca,petra,emil och olle vilade lite ute i korridoren på vandrarhemmet där vi bodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback