blir att sjunga på begravning igen nurå

Igår kväll for jag till mewika och va med henne. Vi snackade med hennes föräldrar och nån annan om vad jag ska sjunga för låtar på begravningen på fredag. Mewika ringde igår och frågade om jag kunde sjunga på Lars begravning. Ska nog sjunga tre låtar, två på begravningen och en på fikat efter. Ska sjunga tears in heaven och en sång från hjärat. sen på fikat efter ska jag och kanske mewika sjunga gabriellas sång. vackert. jag och mewika övade jättemkt igår och sen åt vi även frukt och smält choklad.
gullunge

Kommentarer
Alva(foto). säger:

svar: Hon har en pentax k-r :)



Lycka till med begravningen!

2012-04-30 | 16:58:33
Bloggadress: http://alvafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback