thai taxi

haha asså ååh. älskar verkligen min och maddes humor..jag gick runt och sa thai taxiii!! hela dagen typ. sen skulle hon hoppa upp på min rygg utomhus och just när hon hoppade på föll jag ihop så hon föll pladask på mig :]] de var i allafall jätteroligt. sen asså kan verkligen inte förklara men vi har haft de hur skoj som helst! :)) har inte så mycket att berätta om, fick väldigt mycket hemjobb eftersom jag har varit borta så...ska väl jobba lite över helgen., fast de mesta gjorde jag på skolan på rasterna :]] <3 checka in videon här under...thai taxiiiiii!!



Kommentarer
tovearvidsson säger:

okej ! men om vi gör länk byte nu då ? :P

2011-09-02 | 16:22:44
Bloggadress: http://tovearviidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback