om min systemkamera

fick en kommentar där de stod "är din kamera bra? kan du skriva om den?" ungefär så . så jag tänkte att jag kunde väl göra de då. vet inte vad jag kan skriva om den men jag kan komma på något :))


jag har en nikon d3100 och jag tycker själv att den tar väldigt bra bilder men de gör dom flesta. jag fick den när jag fyllde år utav mamma och pappa. den kostade vid 5000 :- och sen fick jag då med en väska och sen köpte jag ett skydd för linsen också :) för att ta bilder måste man då lära sig hur kameran funkar och helst så ska man fota på M , inte på AUTO. då kan man välja inställningar och sånt själv . jag har börjat foto på M nu och de blir mycket bättre bilder. fokusen blir jättebra och allt blir bara toppen. vet inte riktigt vad jag kan skriva om den. de blir väldigt fina bilder!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback