lerig dag

hade en verkligen lerig dag idag på skolan. hade idrott i leran och ville inte bli lerig om mina tygskor så jag tog av mig skorna och sockarna och sprang utan i leran :]] de var mycket roligare ;) efter skolan så dampade mitt skåp så brolle vi hjälpa mig osv..for inte från skolan förän typ kvart över..-.- drygt. fick typ seriöst damp...syndrom..:))
har ätit jättegod mat däremot. lax :]] snart ska jag dra till ikaros ;d får nog ha mina högklackar för mina skor är leriga som sagt...eller ska jag ta mina leopard skor :D yey!<3

Kommentarer
nathaliesaucedoandersson♥ säger:

- Dricker te :)

hur är de då? kram

2011-09-23 | 20:03:29
Bloggadress: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback