hata bussbolaget!

asså åååh hata bussbolaget!!! jag,emma,sofie,linn,emelie och larsa skulle ta bussen som gick 15:20 från busstationen in till umeå och vi kommer dit 15:15 och ser hur en buss far iväg. vi ser att den är proppfull så vi tittar på busstabellen och kollar om de kommer någon fler. de står att de ska komma 3 bussar klockan 15:20 men inte kommer de någon j*vla buss...vi börjar ringa och skälla på bussbolaget och fick massa nummer och blablabla. dom tänkte skicka en taxi eller en till buss men nejnej..fick ringa pappa och massa..men sen så fick jag,linn och emelie åka med larsas låtsas pappa och emma och sofie åkte med sofies farmor...vi stod och väntade på bussen till klockan 16:00...för de första så SKICKA FLER BUSSAR för de andra så MÅSTE DOM JU GÅ I TID!! inte 5 minuter innan...
men sen när vi kom till stan så for vi till emelies låtsas pappa och åt och sen for vi på break dance :) sen så ja..åkte vi hem med 19:45 bussen och nu är jag hemma och gör engelska läxa..måste verkligen plugga..ses!
jag svarar på kommentarer i morgon..hinner inte nu.



Kommentarer
EMMAS! säger:

sv: nja inte så mkt :D dudå?:D

2011-09-29 | 15:51:59
Bloggadress: http://perssoneemma.blogg.se/
EMMAS! säger:

okej najs :D

2011-09-29 | 16:30:20
Bloggadress: http://perssoneemma.blogg.se/
linn säger:

tack :) din blogg är också rätt bra faktiskt :)

2011-09-29 | 17:37:45
Bloggadress: http://linnfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback