har varit på spelarmöte

nu är jag hemma från spelarmötet i vännäsby. vi snackade lite om vi ska fara på någon cup nästa år och sånt. vi har fyra 96or och om vi far på gotia får vi bara ta med oss två och om vi far på dana cupen i danmark får vi bara ta med oss tre, så hur som helst måste vi lämna en hemma. så vi ska kolla om de finns någon annan cup här i sverige eller i något annat land. martin (våran tränare) började snacka om att vi kunde kanske fara på cup i finland :) sen så fick nästan alla i laget frispel för att de var en grej som var hur kul som helst. sen så garvade vi åt de typ hela kvällen. sen så fick vi skriva någon utvärdering och sånt. martin delade ut 100 kr till alla som har klarat att kicka 30 på fötterna, jag fick 100 kr :) mitt rekord är 49 tror jag :) men nu så sitter jag och lyssnar på fronda och snackar med axel och emma på facebook. i morgon är de fredag vilket betyder...snart helg! ;D haha. i morgon har vi utelekar på idrotten, yey! haha. de är roligare på vintern för då kan man kasta sig i snön osv osv :) hejdå!
emil är bäst på allt bara så ni vet! FAST de visste ni väl redan?




←glöm inte bort frågestunden genom att trycka på bilden!<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback