bussresan = asgym!

bussresan till stan var hur grym som helst, busschaffören var crazy jao. några killar i min klass och typ pararellklassen började leka och stå upp i bussen och sen fick busschaffören damp och kom bak och flyttade fram olle och marcus. pallar inte klaga hur kul de var :) i stan så köpte jag gråa mjukisbyxor, magtröja och en bh. sen så träffade vi lucas gyldén också och snackade lite med honom och sånt..men sen så åt jag och madde middag på frasses också och träffade jossan. vi tog bussen hem 19:45 och de gjorde jossan med så då skrattade vi och hade oss i bussen, haha. "de var inte jag" i morgon ska jag och emelie på break dance i umeå så vi tar bussen in efter skolan. de är de jag ska ha mjukisbyxorna och magtröjan till jaoopeace!;D hade bra! ska krypa under mitt varma täcke, joina?:]]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback