vi blev oroliga och tacken vi fick var att vi skulle dra

godmorgon. igår kväll såg vi bara en film på skolan och sen drog allihopa. jag,emelie och madde vi for ner på ikaros då och där var de ganska dött men ändå ganska skoj. sen så blev vi oroliga över en tjej så vi for upp till lilja och hämtade henne men..de gick väl sådär..när vi kom dit sa hon : alla som inte tror mig kan dra! den tacken fick man för att man var orolig över en kompis..men skit samma. jag drog hem vid halv 12 och då gick jag och la mig nästan direkt. men tillbaka till idag..jag vaknade lite innan 11 typ och nu sitter jag vid datorn och har just ätit frukost.

Kommentarer
madde! säger:

sv; okej vi gör så;)

2011-10-08 | 12:28:09
Bloggadress: http://maaddess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback