mitt liv...är ju helt OKEJ?

dagen var awsome jao! (yy) hk var bäst fast jag failade med min soppa..det blev typ en gryta-.-
nu håller jag på att plugga..spanska prov i morgon...
jag hade glömt mina böcker på skolan så när jag hade kommit hem där vid halv 4 for jag tillbaka till skolan för att hämta dom. det var en dörr som var öppen. när jag kom till mit skåp hade jag glömt nyckeln hemma...så jag gick runt skolan och letade lärare och vaktmästarn. men sen så hittade jag några som hjälpte mig att knipsa låset :]] så i morgon ska jag ta med mig ett lås så jag kan låsa mitt skåp... :D

hejdå måste verkligen plugga..

Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar igång i bloggen] säger:

Allt bra?

Var gärna vara med o tävla i mina tävlingar om du vill!



Länkbyten och bloglovinbyten är också intressant!

2011-10-05 | 00:08:07
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback