men hejsan flickor

jag var ju i umeå idag på break dance och före break dancen så köpte jag en parfym, saltvatten och hårspännen. jag och emelie var inne på åhlens och skulle köpa parfym och då så testade vi massa olika och sen så tog emelie upp sin och bah: min är likadan. eller ngt liknande..sen så blablba...när jag då hade köpt min parfym så gick vi ut och sen kom det två gubbar och ena sa: men hejsan flickor. jag sa hej. sen så följde dom efter oss så vi stannade. sen så trodde dom typ att vi hade snattat och blablabla men dom blev lite ägd eftersom vi inte hade snattat. sen for vi på coop och skulle köpa ngt att dricka och då ser jag hur dom förföljer oss inne på affären och massa...de var hemskt jag lovar! men annars så gick break dancen väldigt bra. älskar den här låten som dom spelar hela tiden typ↓
Don't push me cause I'm close to the edge
det blev ngt konstigt så jag kunde inte bädda in den men där är länken...!! ↑

puss.

Kommentarer
iiiden med 3 i säger:

sv: alltså ja blir så glad! tack!!:D

2011-10-12 | 21:58:46
Bloggadress: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback