glömde bort vintertiden

idag vaknade jag och emelie vid 9. vi hade ställt alarm på 9 för att klockan 11 skulle vi vara på en gudstjänst i vännäs. jag går ju i konfa. men sen så kom hennes pappa och sa "vad gör ni uppe så här tidigt?, klockan är ju bara 8!" då kom vi på att man skulle ställa om till vintertid. vi hade sagt innan vi gick och la oss "vi får inte glömma att ställa tillbaka klockan en timme" men sen så glömde vi bort de. sen efter gudstjänsten var jag med madde och sen for vi till mig där vi är nu. vi har sett hancock och nu sitter vi och spelar spel på mobilen och datorn :D vi har seriöst iiiingentiiing att göra juue :///
ni har inte glömt att ställa tillbaka klockan va?:)

Kommentarer
Jeanette säger:

sv: Jag kollade i Uppsala :)

2011-10-31 | 01:50:08
Bloggadress: http://kerosene.blogg.se/
Anna Sörlin säger:

fattar egentligen inte varför man ska ställa om klockan, det ställer ju bara till en massa problem, hihi ;)

2011-11-01 | 18:40:02
Bloggadress: http://annasorliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback