det blev kaos sista lektionen

haha de var ganska rolig dag i dag. vi gjorde inte så mycket faktiskt. på engelskan såg vi film, på so såg vi film och på svenskan tänkte vi se film men de hann vi inte..;// fast vi jobbade ändå inte så mycket. den lektionen vi jobbade mest på var på fysiken. då skulle vi springa uppför trappor och räkna ut hästkrafter typ :) haha. jag har legat och sovit två eller tre gånger idag..jag var jättetrött men nu är jag inte så trött. men sista lektionen blev det KAOS kan jag lova. orkar inte berätta för jag vet inte riktigt vilka som läser min blogg men...de var helt sinnesjukt! nu är jag hemma och ska snart äta och sen ska jag nog på träningen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback