det blev inge prov idag

det blev inge spanska prov idag utan vi skjuter på det till vecka 42. asså 2 veckor ;o okej om det hade typ varit några dagar men 2 veckor ;o aja. nu hinner jag mer att träna, men jag kommer typ ha glömt bort allting innan det är provet. efter skolan var det ju tänkt att jag skulle till umeå för att jag skulle på break dance men det hade blivit inställd pga något, så nu är jag hemma. jag håller på att installera photoshop igen. mina 30/31 dagar har tagit slut så jag ska kolla om jag kan installera det igen. ikväll ska jag kanske på träning och om jag inte ska de så ska jag vara med mathilda :]]<3

Kommentarer
S' säger:

Tusentack fina du! :)

Nej ska nog ta tag i pluggandet snart.. vad gör du själv? :)

2011-10-05 | 18:58:05
Bloggadress: http://sannaisidorsson.blogg.se/
Malin säger:

- tack :D

2011-10-05 | 20:01:43
Bloggadress: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback