my weekend in words

igår kväll for jag till emelie och sen så kom jesper och dennis också. jag mötte dom medans emelie satt vid datorn, haha. de var sjukt roligt att vara med dom också. vi såg på film och sen så gick vi in till emelies rum och la oss i sängen och körde sanning och konsekvens. sen så kom erik och ludvig också så då gick vi utanför emelies hus och träffade dom. hon har en lekpark utanför sin gård så dit gick vi.asså ja..har inte så mkt att berätta. bara att de var gryyyymt skojsigt assåååå!! asm. fjortispemm regerar! haha. sen så på morgonen steg jag upp klockan 10 och åt frukost. emelie stannade kvar i sängen och sov. sen så klockan 11 for jag på fotbollsträning som räckte till 16:30. låång träning. men vi åt ju lunch och sånt också :) vi hade styrketräning och lite sånt. inte så mycket boll men. efter de for vi till pappa på akuten och med oss hade vi thaimat som vi hade köpt på pims thaikök i vännäs. de är ju faktiskt fars dag idag. hoppas ni inte glömde bort de! :]]] nu är jag hemma , fast de har jag varit ett tag men ändå...har just duschat och nu håller jag på att plugga för jag har fysik prov i morgon...-.- booring, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback