jag och maddes milkshake i bilder

hade tänkt att berätta lite hur vi gjorde våran milkshake. eller asså jag har inge mått om hur mycket vi hade men jag tänker visa de i bilder isället om ni skulle vilja göra de någon gång eller något :) hihihi. de blev väldigt gott!!
börjar med lite glass ;)
skär upp bananen och häll allting sen i. vi använde oss utav två bananer så man får lite banan smak också.
7:- choklad på ica supermarket . vi använde oss utav två. så vi köpte en var.
bröt isär chokladen i bitar. hackade även några
och efter bananen hällde vi på chokladen och sen hällde vi på mjölk också. efter de så mixade vi..**mrrrr**
det blev sjuuukt gott!!! inte svårt alls ;d

Kommentarer
Frida :) säger:

Nej nu blev jag läskad!

2011-11-21 | 17:17:56
Bloggadress: http://horsefrida.blogg.se/
madde! säger:

sv; älskar dig med sötnos!♥

2011-11-21 | 17:44:41
Bloggadress: http://maaddess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback