har köpte silver shampoo och silver balsam

skolan gick sådär...vi har bytt grupper i typ musik,biologi,HK och massa..de suger! jag som trivdes med min grupp. sen så har vi typ kemi prov på onsdag med min förra grupp, de är jättekonstigt. ska ta hem kemi boken i morgon och träna inför provet. kmr inte kunna nå mycket men jaja..kemi är jag inte så bra på. fattar näääästan lite..efter skolan följde emelie med mig hem och hon åt hos mig och sen så for vi på ikaros på kvällen. efter skolan for jag och emelie och köpte silver shampoo och silver balsam för mitt hår. de blev typ lite gul/orange när jag slingade de igår och de här shampoot och balsamet gör så att de far bort. de kostade 60 kr styck. så alltså två var 120 kr. nu kmr jag använda de så mkt jag kan. men ja..har inte så mkt att säga. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback