sanning eller konsekvens

kan ju säga att jag inte somnade där vid 1...;p jag somnade vid halv 3 :]<3 men de var för att dennis och erik lapinniemi ringde mig och då låg jag och snacka med dom i en evighet.
sen så körde vi sanning eller konsekvens :)
men tillslut så sa jag att jag skulle sova för att jag skulle upp tidigt :] pappa sa att han skulle väcka mig vid 9 men han väckte mig visst inte :] jag vaknade by my self klockan 10:20 (a) nu håller jag på att packa lite som jag ska ha med mig till madde :) jag ska ta med mig datorn xd :]
men de är för att vi ska se film om de blir dåligt väder jue :)
här nedanför kommer bilder som jag tog igår kväll nedanför där vi bor vid älven

tack. hejdå! kommentera gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback