jag har visst kompisar!daah..:*

efter maten drog jag till madde och då for vi och hämtade ut pengar på banken som madde ska ha till bussen i morgon. sen så skulle vi på ica och köpa energi dryck och då träffade vi fjortispemm och evelina så då kramade vi dom och snackade lite. vi gick bort till ica och drack energi drycken och sen åt vi även godisremmar som madde hade köpt. vi tävlade om vem som fick i hela först utan händer : ] vi vann en gång var. sen så var nathalie, moa och maja där vid gungorna på skolgården och då satt vi där och snackade och "lekte"...hihi så ruskigt kul de var att leka :] en sak kan jag säga och de är att vi inte lekte i sandlådan :]..eller gjorde vi?;) haha.
vid 20:45 var vi med dennis och simon vid myranparken och..haha dennis åkte rutschkanan utan att han visste att de var fullt med spott i den typ ;oOoO hahahahahahahahaha, galet skoj! stack hem vid 21:45 för att jag skulle packa och duscha :] kom just ut från duschen och klockan är 23:18. aja. har inge mer att säga =) pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback