we belong under the bridge

ikväll har jag varit med linn, jag tog cykeln och började cykla till vännäsby. där så for vi på blå huset och åt. först gången jag var där btw.. sen så for vi till marcus och där var de bara skoj. fast jag och linn blev ensam i hans rum i en evighet för han gick iväg och massa ;p men de var bara nice de..fick kika lite vad han hade i hans lilla kryp in ;) diggar dom rosa solglasögonen ;d men sen så for vi därifrån och då for vi till någon linn känner. linn tar hand om hennes kaniner så dit for vi och träffade massa kaninungar :] aawii. dom är så söta. sen så for vi till linn och tog då var vi ute vid älven och kände på vattnet och tog kort. vi tänkte bada men så blev de inte. sen så gick vi till bron och tog kort. :) när vi var klar men de gick vi in och gooosade lite i hennes rum :] :*
vid 9 tiden så spelade vi ett spel som heter tjejsnack och då kan man få typ uppdrag att göra saker och om man inte gjorde de så fick man ett "fegis" kort i pannan. man hade ett band i håret som man stoppade kortet fast i. jag tvekade aldrig men de gjorde linn en gång :] usch..jag vill äta en sked med tandkräm..uschuschusch..jag skulle även svälja de också. klarade bara två tugger..kände att jag skulle spy så.. sen så fick jag även ringa en kille och fråga om vi kunde gå på date så de gjorde jag ju :] men aaa..fick ju sen smsa och säga att vi spelade ett spel :/// :* sen så började jag cykla hem vid 21:45 :)
...och nu är jag hemma och gör ingenting :]

tagen inuti bron, under typ. man satt som i bron.
där satt vi =)

asså åååh...sötnos:*:*:*
mycket fin tjej där liksom

haha fråga inte vad jag håller på med..
men jag höll på ramla i och massa och sen låg jag där
och bara lekte retard.btw de behöver jag ju inte leka..
yey
aha..då vare dags igen
min söta tiger

kaninunge!!

en till...!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback