varit och sprungit 5,3 km.


har varit och sprungit 5,3 km idag, alltså runt stora nyby igen :) gick bättre idag än igår :) de är nog dom sköna springskorna jag har, de är därför de går så bra ;) för min kondis är inte på topp direkt! sen tidigare idag så packade jag lite och de gör jag även nu. fast om 5 minuter ska jag och emil gå ner till älven för att ta oss ett litet dopp i de sköna vädret och de sköna vattnet . haha. fattar inte att maja tycker de är kallt :o btw..när jag sprang så sprang jag förbi maja,moa,nathalie,linus och nora så då snackade jag med dom en stund sen sprang jag iväg. linus är majas kille btw :) han tyckte att maja också skulle fara ut och springa!!! hahahahaha, dagens skämT! :]<3 du är söt maja fast de är bara de att du GÅR runt vännäsborg och de är inte bra..-.- :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback