vännäsdagarna hela fredagen

från 11.30 - 16:45 var jag på vännäsdagarna. träffade mycket fina folk och många jag kände. hade en väldigt rolig dag. vid 15:00 så skulle jag och emil fara ut och he reklamblad på bilar åt min pappas jobb. vi får 500 kr för de. sen så fick vi 3 gratis biljetter till hoppborgen på ica ;] haha. sen så har jag bara åkt virvelvinden men ikväll då jä-lar. då ska jag åka både den och andra :) fast ska inte slösa så mycket pengar för jag ska till stockholm på torsdag eller onsdag och då ska vi ju till gröna lund och massa :) de kmr bli nice. 

emma, madde och jag åker virvelvinden.
emelie och linn åker virvelvinden i ena och jag och madde i en annan :)
emil,love och alexander kollar på när jag och madde åker virvelvinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback