bilder från röviken

detta kallar man raggarcykel

kommer bli jobbigt att säga men..de här är mitt rätta jag.

euuwwwh...btw..fångade 17 fiskar medans moa fångade 2, HAHA.

hej

en blomma, häftigt värre ;o skoja..
julia westerbergh, kuznn

saknardig

så mycket jag tänker på när jag ser detta...looove

saknar min bästaste madelene

kuzn julia :* underbar , söt, grym tjej

tack moa..du är så snäll!!!! -.- <3

haha, nog blev man glad när man vann kubb :)

hon vann..med mycket poäng..

tack för dessa underbara dagar med er :)
har haft de grymt skoj som ni kanske
kan se på bilderna :)
mycket mycket skoj!
sen på nätterna har jag och moa sätt film
och i måndags var vi på bilbingo men vi
vann ingenting :///




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback